Cel jest tylko jeden

siłaczPrzyrost masy mięśniowej to w przypadku osób uprawiających kulturystykę czy też inne sporty siłowe podstawowy cel. Dzięki większej masie mięśni można mówić o lepszej rzeźbie, można mówić o większej sile mięśni. To, co jest przede wszystkim potrzebne do uzyskania większej masy mięśniowej to w głównej mierze dobry, intensywny i do tego również regularny trening na siłowni. Jest to jednak tylko jeden z elementów, o których powinniśmy, o których musimy pamiętać. Bez wątpienia nie obejdzie się bez bardzo restrykcyjnej diety, nie obejdzie się bez jej suplementów. Jeśli jednak chodzi o ten ostatni element, to raczej nikogo, komu zależy na większej masie mięśniowej nie trzeba do niego przekonywać. Zasadniczo, bowiem bardziej chętnie korzystamy z odżywek i innych suplementów diety wspomagających przyrost masy mięśniowej niż uczestniczymy w samym treningu na siłowni. W tym miejscu musimy jednak zapytać o to, jakie suplementy diety nadają się najbardziej do tego, aby stosować je w sytuacji, gdy zależy nam na większej masie mięśniowej.

Zalety i walory

Praktycznie można wymieniać wiele suplementów diety, ale jeśli zależy nam na tych najskuteczniejszych, to musimy zwrócić uwagę na kreatynę oraz na aminokwasy, w tym w głównej mierze na aminokwasy rozgałęzione. Kreatyny nie trzeba chyba nikomu przybliżać, gdyż jest ona najpopularniejszym z suplementów diety dla sportowców, dla siłaczy i tak naprawdę nie ma lepszego suplementu niż ten. Jeśli natomiast mówimy o aminokwasach, to w tym miejscu na pewno szczególną uwagę należy przyłożyć do BCAA, czyli do trzech ważnych i skutecznych aminokwasów rozgałęzionych – do waliny, do leucyny oraz do izoleucyny. Poza tymi dwoma suplementami diety wspomagającymi przyrost masy mięśniowej możemy wskazać na wiele innych, które także są polecane i które są skuteczne. Jeśli jednak zależy nam na bardzo wysokiej skuteczności, to te dwa wymienione suplementy diety powinny znaleźć się w kręgu naszego zainteresowania, na nich powinniśmy się skupić i zacząć je regularnie stosować.

Warto zajrzeć również na http://happylife.com.pl/dieta-kopenhaska-i-suplementy-diety/